Apple Car: kai Apple gamins automobilius

Sklando gandai, kad Apple kompanija rengiasi žengti į automobilių rinką, ir pradėti gaminti savo „Apple car“ (arba „iCar“). Iš pradžių tie gandai buvo visai aptakūs, vėliau buvo kalbama apie Apple vykdoma „Project Titan“, o pastaruoju metu pasirodė informacijos, kad Apple vykdė netgi konkrečias derybas su Hyundai autokoncernu dėl gamybos.

Pabandžiau įsivaizduoti, kaip turėtų atrodyti toksai Apple automobilis, atžvelgiant į Apple kompanijos tradicijas, verslo stilių, ir visa tai, ką jie daro su kitais savo produktais.

Taigi, jeigu Apple gamintų automobilį, tai būtų tikras iPhone ant ratų, ir jis būtų:
– Kas metai išeitų naujas Apple automobilio modelis. Amerikiečiai juos pirktų su AppleCare išsimokėjimo planu ir kas metai gautų naują automobilį.
– iCar būtų supermodernaus ir stilingo dizaino – bet bagažinė būtų per siaura, kad į ją tilptų daiktai; aukštesni žmonės turėtų sėdėti susilenkę, nes stogas būtų per žemas
– Už dvigubą kainą būtų galima nusipirkti Pro Max modelį su didesne bagažine (bet su
aukštesniu stogu – ne)
– Automobilis nevažiuotų, nesusiejus su su AppleID paskyra
– Maždaug po 5 metų seni automobilio modeliai nebegautų naujų carOS atnaujinimų, ir nebetektų dalies funkcijų (nebeatsidarytų langai, nebegrotų radijas)
– Jeigu padarytumėte avariją, sudaužyto žibinto keitimas kainuotų kaip pusė automobilio kainos; Apple kovotų prieš neoriginalių žibintų gamintojus, neoriginalūs žibintai arba veiktų, arba ne (po eilinio carOS atnaujinimo netikėtai nustotų veikti)
– Norint važiuoti su Apple automobiliu, būtų būtina turėti iPhone telefoną. 5 Apple Car versija suteiktų galimybę važiuoti be iPhone (iPhone reikėtų tik pirmą kartą aktyvuojant automobilį)
– pasikeisti ratus būtų įmanoma tik autorizuotame AppleCare servise. Vairuotojas tiesiog neturėtų priėjimo prie varžtų, jie būtų paslėpti – ir viskas dėl vartotojų saugumo, mieli vartotojai, juk blogai prisuktas rato važtas gali tapti avarijos ir netgi žmonių žūties priežastimi
– būtų galima naudoti tik padangas su „Made for iCar“ ženkliuku. Uždėjus kitokias padangas, automobilis apsipiltų error‘ais, nebūtų rodoma informacija apie oro slėgį padangose, arba automobilis tiesiog nevažiuotų.
– Apple automobilis turėtų greito įkrovimo sistemą, kuri įkrautų automobilį 10% greičiau, bet būtų nesuderinama su kitomis įkrovimo sistemomis. Pilnai sistemos greitis būtų pasiekiamas tik Apple nuosavose įkrovimo stotelėse, kurių JAV būtų tūkstančiai, o
Lietuvoje – nei vienos (Lietuvai artimiausios Apple originalios įkrovimo stotelės būtų Berlyne ir Stokholme).
– Perkant automobilį, būtų galima rinktis iš 3 spalvų, 2 modelių (paprasto ir džipo) ir už papildomą mokestį įsigyti didesnę bagažinės talpą.
– Nuvažiavus nuo asfaltuoto kelio (pvz pravažiavus žvyrkeliu), garantija nebegaliotų.
– Automobilis atsirakintų atpažinęs savininko veidą.
– iCar automobilis automatiškai neleistų pažeidinėti taisyklių – būtų neįmanoma viršyti leistiną greitį ar sukti, neparodžius posūkio.
– Apple automobilis būtų saugiausias iš visų, bet neužsivestų, kol visi keleiviai neprisisegė saugos diržo.
Kokias dar Apple gaminamo automobilio savybes pamiršau?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *